Selberg Arkitekter

Ledig stilling

Senior arealplanlegger

Er du vår nye kreative planlegger som liker å jobbe i tverrfaglige team og utvikle prosjekter til nytte for oppdragsgiver og samfunnet?

Selberg Arkitekter er et av Trondheims største tverrfaglige miljø innen plan, arkitektur og landskap, samt bruarkitektur. Vi er opptatt av å skape positive avtrykk gjennom det vi kan best, nemlig planlegging, arkitektur og landskapsforming.

En viktig målsetning for oss er å skape gode bærekraftige steder, både for mennesker og miljø. Gode steder er arealeffektive med mangfold og variasjon. Vi omsetter FNs bærekraftsmål til operasjonelle mål som har relevans på alle prosjektnivå. Det får vi til når våre dyktige fagfolk med ulik bakgrunn, alder og kunnskap jobber sammen og er nysgjerrige. Gjennom vår areal- og samfunnsplanlegging besitter vi bred kompetanse på alle plannivå innen offentlig og privat sektor, og som ny medarbeider vil du ta del i vår felles erfaringskompetanse.

Selberg Arkitekter ønsker å utvide sitt fagmiljø med en erfaren arealplanlegger/rådgiver. Vi har behov for å styrke vår gruppe med en seniormedarbeider som kan være med å skape, bygge og utvikle bedriften, i små og store prosjekter sammen med våre gode kollegaer. Som vår nye seniorplanlegger har du gjerne erfaring fra offentlig sektor og/eller fra konsulentbransjen. Du har nyttig erfaring med prosessarbeid tilknyttet reguleringsplaner, samt ulike typer utredninger.

Selberg Arkitekter er et medarbeidereid foretak og en tydelig merkevare som står for kvalitet, raushet, entusiasme og kreativitet.

Hovedoppgaver

  • Prosjekt- og prosessledelse
  • Tverrfaglig arbeid og faglig støtte til interne og eksterne relasjoner
  • Utføring av planfaglig arbeid fra overordnet planlegging via konsekvensanalyser/ utredninger (KU/ROS) til detaljregulering
  • Beskrivelse av prosesser, mulighetsstudier/konsept, delutredninger etc.
  • Konseptutvikling og mulighetsvurdering
  • Kan evt. inneha rolle som gruppeleder

Kompetanse/kvalifikasjoner

  • Høyere relevant utdanning fra høgskole eller universitet
  • Kjennskap til relevant lovverk og tilhørende planprosesser
  • Trygghet i forhold til å ta ansvar og ledelse
  • Gode samarbeidsegenskaper, teamarbeid, samt evne til selvstendig arbeid
  • God evne til å kommunisere og skape gode relasjoner
  • Serviceinnstilt og fleksibel
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Erfaring fra gjennomførte prosjekter samt prosjektledelse
  • Initiativrik, nytenkende og kreativ
  • God generell IT-kompetanse
  • Personlig egnethet vektlegges

Hva kan vi tilby

  • Selvstendig rolle med spennende og varierte oppgaver
  • Et kompetent og erfarent fagmiljø
  • Godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • Lyse og trivelige lokaler 
  • Mulighet for å forme og utvikle egen arbeidsplass
  • Mulighet for medeierskap
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Studieturer i inn- og utland
  • Konkurransedyktig lønn, pensjons- og forsikringsordning
  • Fleksitid, fri jul og påske, sosiale aktiviteter med kolleger

For mer informasjon om stillingen ta gjerne kontakt med daglig leder Mette Putz på telefonnummer: 922 23 029, eller epost: mette@selberg.no